BizBuilders
v médiách
E-shopy sa zmenili na dátové firmy. Mnohí majitelia však,,zlaté“ informácie nevedia využiť.
Ako správne využívať množstvo dát v e-commerce a poradiť si s konkurenciou, rastúcimi nákladmi a infláciou, radí biznisový konzultant Tomáš Török zo spoločnosti BizBuilders.
Pasce slovenského podnikateľa
Aký vplyv má na slovenského zákazníka fakt, či boli produkty vyrobené na Slovensku? Dáta hovoria, že veľmi nízky. Veľa značiek sa mylne domnieva, že tento atribút donúti Slovákov otvárať peňaženky, avšak často sa chytia do pasce a nedosiahnu očakávané výsledky.
Na podnikateľov striehnu biznisové pasce. To, čo platilo kedysi, je dnes pasé
Medzi päť omylov, ktoré môžu spoločnosti na slovenskom trhu zabolieť, patrí aj škrtanie nákladov na marketingu či spoliehanie sa len na lokálnosť a tradíciu
Firmy rekordne krachujú. Mnohé netušia, ako to robiť tak, aby si neurobili ešte väčšie problémy
Podľa biznisového konzultanta Tomáša Töröka zo spoločnosti BizBuilders existuje hneď niekoľko dôvodov myslieť si, že slovenské firmy nevedia správne zbankrotovať alebo napriek súčasným problémom nájsť profitabilné riešenia.
Odborník na biznis stratégie: Trh sa zmenil. Mnohí sa ale naučili prosperovať v dnešnom chaose
Ostatné dva roky dali zabrať mnohým tunajším firmám a rozvraty, takzvané disrupcie trhu, ktoré pandémia, obmedzenia a nové pravidlá priniesli, mnohé spoločnosti len ťažko zvládli. Kým niektoré využili príležitosti, ktoré sa objavili práve vďaka zlomom a novým bielym miestam na trhu, iní sa budú musia naučiť akoby odznova podnikať.
Ako naštartovať firmu v nestabilnom roku 2023
Hoci Slovensko aj celý svet sa nachádzajú v náročnom období nestability, existujú riešenia, ako môžu firmy úspešne zvládnuť búrlivé ekonomické vody roku 2023. Podľa biznisového konzultanta Tomáša Töröka, partnera spoločnosti BizBuilders, je ideálny čas pozrieť sa na nové príležitosti a mať pripravených viacero scenárov.
Partneri pre rozvoj firiem: Firmy sú opatrné. Namiesto rýchlej expanzie sa viac orientujú na rast zisku, tvrdia experti
Aj výrobné firmy už využívajú niektoré metódy maloobchodných firiem, aby uspeli. Robia prieskumy trhového potenciálu, nákupného rozhodovania, používajú performance marketing či zavádzajú lead generating nástroje.
Török: Marže firiem sú ohrozené, stratiť klientov môžu aj biznisy zacielené na strednú triedu
Podniky sa po dvoch rokoch pandémie museli rýchlo prispôsobiť novým podmienkam trhu a náladám zákazníkov. Dovtedy úspešné segmenty začali náhle skĺzavať do poklesu a, naopak, iné našli zisky v nových príležitostiach. Odborník na trhy a stratégie firiem Tomáš Török zo spoločnosti BizBuilders konštatuje, že problémy mnohých firiem sa zhodujú. Napriek súčasným problémom však pre ne existujú profitabilné riešenia.
5 strategických omylov, ktoré môžu vašu firmu na slovenskom trhu zabolieť
Lokálne výrobky, český trh ani niche produkty už nepatria k zaručeným ,,záchranárom“ firiem. Slovenský trh sa podľa biznisového konzultanta Tomáša Töröka zo spoločnosti BizBuilders úplne transformoval vplyvom pandémie, digitalizácie aj inflácie. Pravidlá platné pred pár rokmi sú dnes tzv. biznisovými pascami.
Nastavenie odchodu z biznisu je majstrovská zručnosť, väčšina majiteľov ju nevie využiť
Podľa údajov spoločnosti FinStat v auguste bolo v konkurznom konaní 71 firiem, čo najviac od roku 2018. Neželanému krachu sa môže podľa biznisového konzultanta Tomáša Töröka zo spoločnosti BizBuilders v Bratislave firma vyhnúť aj správne naplánovaným nástupníctvom alebo exitom majiteľov zo spoločnosti.
Pýtajte sa, ako na to,
aby vaša firma rástla
Pomôžeme vám napĺňať vaše ambície a posunúť biznis vpred novou stratégiou alebo značkou, prípadne optimalizáciou marketingu.
© 2024 BizBuilders | Všetky práva vyhradené.
hello@bizbuilders.sk